Avideh

Everything starts with a line

8 اردیبهشت, 1403

صفر تا صد تولید محتوا چند زبانه و اصول آن+ تاثیر محتوا چند زبانه در دیجیتال مارکتینگ

یکی از راهکارهایی که با استفاده از آن می‌توان محصولات خود را به‌صورت بین‌المللی معرفی کرد، تولید محتوا چند زبانه است. در واقع شما با تولید محتوایی ارزشمند و هدفمند در زبان‌های مختلف می‌توانید محصول و خدمات خود را به مخاطبین بازار هدف در خارج از کشور نیز معرفی کنید. تولید و ساخت محتوا چند زبانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به سایت‌های چند زبانه است که تاثیر زیادی در بهینه‌سازی سایت  افزایش بازدید و رتبه آن دارد.

امروزه بسیاری از کسب و کار‌ها برای معرفی هرچه بهتر خود به مخاطبین بازار هدف چه در کشور و چه در خارج از کشور از وب‌سایت‌ها و فضا آنلاین استفاده می‌کنند. بستر دیجیتال مارکتینگ یکی از گسترده‌ترین و بهترین محیط‌ها برای رقابت با رقیبان و برقراری ارتباط عمیق و موثر با مشتریان است. وب‌سایت‌ها در مقایسه‌ها با شبکه‌های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی در ذهن مخاطبین داشته و بستر گسترده‌تر و بهتری برای بازاریابی آنلاین است.

یکی از راهکارهایی که با استفاده از آن می‌توان محصولات خود را به‌صورت بین‌المللی معرفی کرد، تولید محتوا چند زبانه است. در واقع شما با تولید محتوایی ارزشمند و هدفمند در زبان‌های مختلف می‌توانید محصول و خدمات خود را به مخاطبین بازار هدف در خارج از کشور نیز معرفی کنید. تولید و ساخت محتوا چند زبانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به سایت‌های چند زبانه است که تاثیر زیادی در بهینه‌سازی سایت  افزایش بازدید و رتبه آن دارد.

اما محتوای چند زبانه دارای اصول و قواعدی است که بدون رعایت آن‌ها نمی‌توان در چارچوب گوگل پسند و مناسبی محتوا تولید کرد. اگر شما هم می‌خواهید با تولید محتوا چندزبانه فعالیت خود را گسترده‌تر کنید، با ادامه متن همراه باشید.

تولید محتوا چند زبانه برای سایت

تولید محتوا چند زبانه برای سایت

آشنایی با تولید محتوا چند زبانه

در حالت کلی تولید محتوا برای هر وب‌سایتی بسیار مفید و موثر است. به‌خصوص که این محتوا چند زبانه باشد میزان تاثیر آن در بهبود سئو سایت نیز چندبرابر خواهد بود. منظور از تولید محتوا چند زبانه، تدوین محتواهایی با زبان‌های مختلف انگلیسی، چینی و عربی و... است.

اگر یک وب‌سایت به‌صورت اصولی و مبنی بر قواعد سئو راه‌اندازی شود و همچنین محتوای آن ارزشمند و تاثیرگذار باشد علاوه بر داشتن مخاطب از داخل کشور مخاطبین بسیاری از سایر کشورهای اروپایی و آسیایی خواهد داشت.

اما برای برقراری ارتباط عمیق و موثر با مخاطبین خارج از کشور یا به‌اصطلاح خارجی باید با زبان خود آن‌ها ارتباط برقرار کرد. قبل از تولید محتوا چند زبانه بایستی وب‌سایت شما از نوع چند زبانه باشد.

ماهیت سایت چند زبانه

سایت چند زبانه به سایتی گفته می‌شود که محتوای آن دارای بیش از یک زبان باشد. در واقع اگر بخواهیم به اهمیت بسیار زیاد تولید محتوا چند زبانه در سایت‌های چند زبانه اشاره کنیم باید بگوییم که سایت‌های چند زبانه در مرحله اول با محتواهای چند زبانه خود شناخته می‌شوند.

هرچقدر محتوای چند زبانه یک سایتی باکیفیت‌تر و بهینه‌سازی شده باشد به همان اندازه خود سایت ارزش و اعتبار بیشتری خواهد داشت. اما برای تولید محتوای چند زبانه باید از کارشناسان تولید محتوا مسلط به زبان‌های خارجی کمک بگیرید. ما در آژانس آویده با به‌کارگیری کارشناسان کاربلد و حرفه‌ای در زمینه تولید محتوا به زبان‌های مختلف به شما کمک می‌کنیم تا بهترین و ارزشمندترین محتوا را برای مخطبین خارجی سایت خود بسازید.

یکی از دغدغه‌های رایج صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و وب‌سایت‌ها داشتن تردید در برون‌سپاری محتوا و یا جذب نیروی برای تولید محتوا به زبان‌های دیگر است. هر یک از این روش‌ها مزایا و معایبی دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

محتوا چند زبانه1.jpg

ماهیت سایت چند زبانه

برون‌سپاری برای تولید محتوا چند زبانه بهتر است یا جذب نیرو؟

برون‌سپاری و جذب نیرو هر یک مزایای منحصر به فردی در تولید محتوا چند زبانه دارند. اما در حالت کلی برون سپاری بهتر بوده و خدمات گسترده‌تری را به سفارش‌دهندگان محتوا ارائه می‌دهد. با پیداکردن یک شرکت تولید محتوای معتبر با رزومه کاری بسیار قوی به‌راحتی می‌توانید محتواهایی بهینه‌سازی شده و هدفمند برای سایت چند زبانه خود تدوین و تولید کنید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آویده یکی از برترین و مجرب‌ترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ بوده و دارای کارشناسان تولید محتوا حرفه‌ای و مسلط به زبان‌های مختلف است.

اگر می‌خواهید به‌صورت تضمینی و با خیال راحت اسرع وقت محتواهایی در زمینه‌های مختلف مرتبط با محصولات و خدمات خود در زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسوی و... برای سایت خود طراحی و تولید کنید ما آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان هستیم.

اصول تولید محتوا چند زبانه

در تولید محتوا چند زبانه همانند محتواهای معمولی بایستی در کل فرایند محتوانویسی به اصول و قواعد مخصوصی پایبند باشید. در واقع با رعایت ساختار اصلی و قواعد تولید محتوای چند زبانه می‌توانید عملکرد بهتر و موفق‌تری در محتواهای خود داشته باشید.

کارشناسان تولیدکننده محتوا در آژانس دیجیتال آویده با بهره‌گیری از خلاقیت نویسندگی خود می‌توانند محتوایی در چارچوب اصول سئو و موردپسند الگوریتم گوگل را برای وب‌سایت شما تولید کنند.

مهم‌ترین اصول و قواعدی که در تولید محتوای چند زبانه باید همواره آن‌ها را رعایت کرد عبارت‌اند از کیفیت و ارتباط معنایی تصاویر، داشتن هدفی مشخص، کپی نبودن جملات، استفاده از تیترهای جذاب و... است. هر یک از این اصول در ارزش و کیفیت محتوا چند زبانه تاثیر بسیار زیادی دارند.

محتوا چند زبانه2.jpg

اصول تولید محتوا چند زبانه

هدف‌گذاری صحیح برای تولید محتوا چند زبانه

اصلی‌ترین قاعده چه در تولید محتوا به زبان فارسی و چه در تولید محتوا به زبان‌های خارجی هدف‌گذاری صحیح است. در واقع یک محتوا ارزشمند در سرتاسر بدنه خود دارای هدفی معین و مشخص است که مخاطب از وجود آن مطلع است.

در واقع بدون وجود هدف در محتوا، مخاطب با خواندن آن دچار سردرگمی شده و حتی ممکن است محتوا شما را تا آخر مطالعه نکند. اما تعیین هدف برای یک محتوا با درنظرگرفتن خدمات شرکت خودتان و محصولاتتان کاری سخت و دشوار است که باید توسط کارشناسان و متخصصین تولید محتوا صورت گیرد.

تیم تولید محتوا ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آویده به شما در هدف‌گذاری دقیق و مشخص برای محتواهای چند زبانه کمک کرده و تلاش می‌کنند تا محتواهای ارزشمند و هدفمند را برای سایت شما آماده کنند.

ما تلاش می‌کنیم تا با تولید محتوا چند زبانه هدفمند بتوانیم مخاطب بیشتری را جذب کرده و در نتیجه از این طریق رتبه سایت شما را افزایش دهیم.

کپی نبودن محتوا چند زبانه

مهم‌ترین بخش هر محتوا به زبان‌های مختلف داشتن جملات یونیک و غیر کپی است. در واقع تولید محتوا به این معنی نیست که شما برای نوشتن محتوا انگلیسی از منابعی همچون گوگل ترنسلیت استفاده کنید و عیناً تمامی جملات آن سایت را در ساختار محتوای خود وارد کنید. بلکه باید جمله به جمله محتوای چند زبانه خود را با استدلال و خلاقیت نویسندگی خودتان بنویسید.

انجام این کار به مهارت خاصی نیاز داشته و بدون داشتن مهارت و خلاقیت تولید محتوا چند زبانه کاری بسیار دشوار و زمان‌بر خواهد بود. اما می‌توانید با برقراری ارتباط کارشناسان تولید محتوا ما در آژانس دیجیتال آویده در کمترین زمان محتواهایی چند زبانه باکیفیت بسیار بالا را برای سایت خود آماده کنید.

محتوا چندزبانه3.jpg

کپی نبودن محتوا

مزایای تولید محتوا چند زبانه برای وب‌سایت

یکی از بهترین راهکارها برای اینکه بتوانید صدای خود را به گوش مخاطبین بازار هدف چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور برسانید تولید محتوا چند زبانه است. در واقع با ارائه محتواهای هدفمند در زبان‌های مختلف می‌توانید با مخاطبین خود به صورت بین‌المللی ارتباط عمیقی برقرار کرده و آن‌ها را از خدمات خود آگاه کنید تا بتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید.

با تولید محتوایی چند زبانه می‌توانید از مزایای این روش در افزایش فروش و افزایش اعتبار خود در بازار جهانی بهره ببرید. مشاورین و کارشناسان ما در زمینه تولید محتوا به زبان‌ها مختلف با هموارسازی این مسیر سخت و دشوار شما را زودتر و بهتر به هدف اصلی خود می‌رسانند.

بین‌المللی شدن وب‌سایت شما و خدمات کسب و کار شما

یکی از مزیت‌های اولیه تولید محتوا چند زبانه این است که خدمات کسب و کار شما در زمان کمی به خدماتی گسترده‌تر و بین‌المللی تبدیل می‌شود. به عبارتی ما با تولید محتواهای چند زبانه متنوع به سایت شما کمک می‌کنیم تا بتوانید مشتریان احتمالی خود در داخل و خارج کشور را پیدا کرده و به مشتریان ثابت و همیشگی خود تبدیل کنید.

برقراری ارتباطی موثرتر و بهتر با مشتریان خارجی

به احتمال زیاد شما هم می‌خواهید با مخاطبینی که به دنبال محصول یا خدماتی مانند خدمات و کالاهای شرکت شما هستند به نحو موثرتری ارتباط برقرار کنید. تنها راه و چاره برقراری ارتباط با مخاطبین خارجی تولید محتوا چند زبانه باکیفیت، هدفمند و درعین‌حال تاثیرگذار است.

در واقع زمانی که شما از محتواهای چند زبانه در سایت خود استفاده می‌کنید به مخاطبین خود در سرتاسر جهان نشان می‌دهید که به آن‌ها اهمیت داده و به فکر آن‌ها هستید.

محتوا چند زبانه5.jpg

برقراری ارتباط موثر با مشتریان در داخل و خارج از کشور با تولید محتوا چند زبانه

افزایش فوق‌العاده فروش محصولات کسب و کار شما

یکی از کم‌هزینه‌ترین و درعین‌حال موفق‌ترین روش‌ها برای بازاریابی محصولات شرکت شما تولید محتوای چند زبانه است. باتوجه‌به فراگیر شدن سایت‌های فروشگاهی در سرتاسر دنیا کارشناسان تولید محتوا ما با ارائه محتواهایی در زبان‌های مختلف به شما کمک می‌کنند تا میزان فروش محصولات خود را چندین برابر افزایش دهید.

بالا آمدن در نتایج جست‌وجو کاربران خارجی

باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که همواره محتوای سایت شما فقط در نتایج با زبان فارسی نشان داده نمی‌شود، بلکه با انتخاب زبان‌های مختلف می‌توانید محتوای خود را در نتایج جست‌وجو با زبان‌های مختلف نشان دهید. اما در صورت فارسی بودن محتوا شما مخاطب خارجی حتی با استفاده از گوگل ترنسلیت و سایر منابع مرتبط نمی‌تواند پیام اصلی شما را دریافت کرده و با شما ارتباط برقرار کند.

به همین جهت با تولید محتوا چند زبانه توسط کارشناسان مجرب و حرفه‌ای تیم ما می‌توانید محتوای سایت خود را به‌راحتی در نتایج جست‌وجو به زبان‌های مختلف نشان دهید.

داشتن درآمد دلاری مهم‌ترین مزیت تولید محتوا چند زبانه

در واقع شما با ساخت وب‌سایت چند زبانه و تولید محتوا چند زبانه می‌توانید به‌راحتی خدمات خود را به کشورهای همسایه نیز ارائه کنید. امروزه باتوجه‌به شرایط اقتصادی نابسامان کشور درآمد فروش از طریق سایت‌ها در داخل ایران در مقایسه با درآمد فروش از طریق سایت‌ها در خارج بسیار کم است.

اما با همکاری با تیم متخصص تولید محتوا و بارگذاری محتواهایی در زبان‌های مختلف می‌توانید محصولات خود را به مخاطبین در کشورهای خارجی معرفی کرده و آن‌ها را به فروش برسانید. کارشناسان تولید محتوا ما در آژانس دیجیتال آویده با به‌کارگیری مهارت و دانش بی‌نظیر خود به شما کمک می‌کنند تا در کنار داشتن درآمد ریالی، درآمد کلان دلاری داشته و اعتبار و ارزش جهانی برای کسب و کار خود ثبت کنید.

کسب درآمد دلاری به‌تنهایی مزیت‌های بسیاری برای کسب و کار شما دارد. یکی از این مزیت‌ها پایداری ارزش کالاها و عدم وجود نوسان در بازار دلاری است. در واقع شما با فروش محصولات خود به مخاطبین خارجی می‌توانید از بابت ثابت‌بودن قیمت و ارزش کالاهای خود اطمینان خاطر را کسب کنید.

محتوا چند زبانه4.jpg

کسب درآمد دلاری با تولید محتوا چند زبانه هدفمند و خلاقانه

خدمات تولید محتوا چند زبانه در آویده

همان گونه که در مطالب بالا گفته شد، وب‌سایت چند زبانه باید دارای محتواهایی با بیش از یک زبان باشد. طبق تحقیقات انجام شده حدود 25 درصد از مخاطبین و کاربران اینترنت به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، البته به‌غیر از زبان انگلیسی، زبان‌های بسیاری مانند چینی، پرتغالی، اسپانیایی و عربی وجود دارند که در بستر وب‌سایت‌ها به آن‌ها توجه می‌شود.

در آژانس دیجیتال مارکتینگ آویده تمامی خدمات مربوط به تولید محتوا چند زبانه با کمترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می‌شود تا شما در ازای پرداخت مبلغی کم محتواهایی ارزشمند و چند زبانه را برای سایت خود بارگذاری کنید.

جمع‌بندی

تولید محتوا چند زبانه یکی از بهترین راهکار برای افزایش مشتریان و پررنگ کردن حضور خود در بازار رقابت جهانی است. این روش سختی‌های خود را دارد اما با استفاده از تیم متخصص و کارشناسان تولیدکننده محتوا حرفه‌ای و مجرب قابل دستیابی است.

کارشناسان تولید محتوا ما در آویده می‌توانند در زبان‌های مختلفی محتواهایی ارزشمند و باکیفیت را در موضوعات متنوع و مختلف برای سایت چند زبانه شما آماده کرده و مسیر برقراری ارتباط با مشتریان را برای شما هموار سازند.