Avideh

Everything starts with a line

27 مهر, 1402

وب‌سایت Buffer برنامه‌ای برای مدیریت محتوا

بافر (Buffer) برنامه‎ای کارآمد برای به اشتراک گذاشتن محتوا و اعلام یادآوری ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی است. همچنین این برنامه تحلیل کوتاهی از پست‎های شما در اختیارتان می‎گذارد. پیشنهاد می‎دهیم با وبسایت و اپلیکیشن بافر آشنا شوید تا از طریق آن بتوانید به راحتی و در محیطی کاربرپسند به مدیریت شبکه‌های اجتماعی‎تان بپردازید. امروزه نقش دیجیتال

بافر (Buffer) برنامه‎ای کارآمد برای به اشتراک گذاشتن محتوا و اعلام یادآوری ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی است. همچنین این برنامه تحلیل کوتاهی از پست‎های شما در اختیارتان می‎گذارد. پیشنهاد می‎دهیم با وبسایت و اپلیکیشن بافر آشنا شوید تا از طریق آن بتوانید به راحتی و در محیطی کاربرپسند به مدیریت شبکه‌های اجتماعی‎تان بپردازید.

امروزه نقش دیجیتال مارکتینگ در معرفی و پیشرفت بیشتر کسب و کارها اهمیت بالایی دارد و بیزنس‎های مختلف به کمک شبکه‌های اجتماعی پیش می‌روند و توانسته‎اند تفاوتی چشمگیر در مدل ارتباط خود با مخاطبان هدفشان به وجود آورند و آن برقراری ارتباطی دو سویه با مخاطبان از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و … است.

قابلیت زمان‌بندی انتشار محتوا در Buffer به صورت ساعتی، روزانه و هفتگی است و می‌توانید متناسب با زمان مورد نظر خود مطالب را به اشتراک بگذارید. بافر تمامی سوشال‎مدیاها نظیر فیسبوک، توییتر، لینکدین،گوگل پلاس، پینترست و … را  پوشش می‎دهد.

‏ ویژگی‎های برنامه بافر چیست؟

  • ‏ ارسال پست به صورت خودکار درشبکه‎های اجتماعی
  • ‏ امکان زمان‎بندی دلخواه برای ارسال پست‎ها
  • ‏ پشتیبانی از انواع شبکه‎های اجتماعی
  • ‏ رایگان بودن برنامه

:Website
www.bufferapp.com

:Application
Buffer
‌Android & iOS